Salgsmateriale

Freelance tekstforfatter

og journalist

Danny Schjødt Pedersen

Mobil: 22821082

Mellem linierne

Webtekst

 

Hvad til hvem – og hvordan?

Et godt salgsmateriale kan være mange ting – og godt er det først, når det er tænkt og målrettet i forhold til vores målgruppe.

Vi skal vide, hvad vi taler om. Hvem vi taler til. Og hvordan vi skal tale til dem.

Er der en særlig sprogbrug, vi bør kende og anvende, så målgruppen føler sig talt direkte til?

Er der til gengæld andre begreber, der ikke bør anvendes?

Hvordan skal salgsmaterialet bygges op?

Hvordan prioriterer vi budskaberne og placerer dem, hvor de har størst synlighed og effekt?

Sætter skub i modtagere og bundlinier

Nu besøger du næppe min hjemmeside for at få stillet disse spørgsmål!

Du er på besøg, fordi du ønsker nogle svar på dem, som du ikke selv kan give.

Det kan jeg – med afsæt i stor erfaring med forskellige former for salgsmateriale. Fra det enkeltstående salgsbrev til omfattende produktioner (trykte eller digitale), der skal sætte skub i bestemte modtagere, handlemønstre, omsætningstal og bundlinier!

 

Mellem linierne

Freelance tekstforfatter og journalist

Danny Schjødt Pedersen

Prins Åges Allé 14

5250 Odense SV

Mobil: 22821082

mail@mellemlinierne.dk