Freelance tekstforfatter
og journalist
Danny Schjødt Pedersen
Mobil: 22821082
Mellem linierne
Hvad til hvem – og hvordan?
Et godt salgsmateriale kan være mange ting – og godt er det først, når det er tænkt og målrettet i forhold til vores målgruppe.
Vi skal vide, hvad vi taler om. Hvem vi taler til. Og hvordan vi skal tale til dem.
Er der en særlig sprogbrug, vi bør kende og anvende, så målgruppen føler sig talt direkte til?
Er der til gengæld andre begreber, der ikke bør anvendes?
Hvordan skal salgsmaterialet bygges op?
Hvordan prioriterer vi budskaberne og placerer dem, hvor de har størst synlighed og effekt?
Sætter skub i modtagere og bundlinier
Nu besøger du næppe min hjemmeside for at få stillet disse spørgsmål!
Du er på besøg, fordi du ønsker nogle svar på dem, som du ikke selv kan give.
Det kan jeg – med afsæt i stor erfaring med forskellige former for salgsmateriale. Fra det enkeltstående salgsbrev til omfattende produktioner (trykte eller digitale), der skal sætte skub i bestemte modtagere, handlemønstre, omsætningstal og bundlinier!
Mellem linierne
Freelance tekstforfatter og journalist
Danny Schjødt Pedersen
Prins Åges Allé 14
5250 Odense SV
Mobil: 22821082
mail@mellemlinierne.dk